Η Ρουμανία με μια δυναμική αγορά και με στρατηγική τοποθεσία αναπτύσσει ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που προσφέρει ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις. Το franchising στη Ρουμανία παρουσίασε μεγάλη ανάπτυξη στην αρχή της πρώτης δεκαετίας2000- 2007, ενώ το 2009- 2010 λόγω της ύφεσης και των περικοπών η πορεία ήταν πτωτική. Η Ρουμανία αποτελεί στρατηγικό στόχο για εταιρείες που θέλουν να επεκταθούν στην περιοχή των Βαλκανίων και η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες που ακολουθούν αυτή τη στρατηγική. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η περιοχή των Βαλκανίων σε οικονομικό επίπεδο επηρεάζουν και την τοπική αγορά της Ρουμανίας. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν οι ενδείξεις για βελτίωση το 2011.
Ο αριθμός των franchise concepts στη Ρουμανία σύμφωνα με το επιχειρηματικό περιοδικό “Capital” από 330 το 2009 αυξήθηκαν στα 385 το 2010. Το μερίδιο αγοράς στην αγορά της Ρουμανίας είναι της τάξης του 45%. Υπάρχουν βάσιμες προβλέψεις ότι το σύνολο της αγοράς franchise στη Ρουμανία θα αυξηθεί σημαντικά για το 2011.
Τα πιο διαδεδομένα concepts ανήκουν στον κλάδο της εστίασης (εστιατόρια/ fast food) και ακολουθεί η λιανική και η ένδυση. Το νούμερο 1 snack- take away concept είναι το Fornetti (σφολιατοειδή), το οποίο έχει ανοίξει πάνω από 800 καταστήματα σε όλη τη χώρα.
International Franchise and Business Exhibition
Στη διάδοση και ενδυνάμωση του θεσμού, σημαντικό ρόλο παίζει ο Ρουμανικός Σύνδεσμος Franchise και η έκθεση franchise της Ρουμανίας (IFBE) την οποίο διοργανώνει κάθε χρόνο. Η έκθεση για το 2011 έγινε στις 20-22 Μαΐου, στο εμπορικό κέντρο Wοrld Trade Plaza και συγκέντρωσε πολλά και ενδιαφέροντα franchise concepts από τη Ρουμανία αλλά και από άλλες χώρες της Ευρώπης.
Η έκθεση χαρακτηρίστηκε από πρωτοτυπία και από τη συμμετοχή πολλών διεθνών franchise concepts που αναζητούν master franchisees στη Ρουμανία. Τα concepts που φιλοξενήθηκαν κάλυψαν μεγάλο μέρος των κλάδων του franchising όπως ενδεικτικά αναφέρουμε: αναλώσιμα (Eco-Refill), έπιπλα (Comptoir de Famille), εστίαση (Quasi Pronti, το Χρυσό), προσωπική φροντίδα (Cellulem Block Bellezza, Νο+Vello), καθημερινή εφημερίδα (Coffee News), καθαρισμός αυτοκινήτου (Wash my Car), εκτύπωση σε σακούλες (PubiPan), λιανική (Flony) κά
ZERVA COSMETICS Πρόταση ομορφιάς
19.05.2011
Τα καταστήματα ZERVA COSMETICS διακρίνονται για το προσωπικό τους ύφος, την αποκλειστική προσωπική περιποίηση και τις παροχές που προσφέρουν. Η ποιότητα των προϊόντων μακιγιάζ που χρησιμοποιεί είναι μοναδική ...