• El
  • En
  • Fr

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Επωνυμία εταιρίας:
  • ΚΟΣΜΟΜΟΔΑ Α.Ε
  • Έδρα:
  • Εγνατία & Συμμαχική (Αερογέφυρα) Ωραιόκαστρο, Θεσσαλονίκη
  • Tηλ:
  • 2310 695950
  • Fax:
  • 2310 695954
  • E-mail:
  • info@doca.gr

  • Website:
  • www.doca.gr

  • Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής:
  • Παντελής Χατζηφωτιάδης
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης:
  • Παντελής Χατζηφωτιάδης

CONCEPT ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Με φιλοσοφία «Επώνυμo και προσιτό» τα fashion stores DOCA έχουν δημιουργήσει ένα trendy concept, χαράζοντας νέα εποχή στο χώρο της μόδας και λανσάροντας, κατά αποκλειστικότητα, πανέμορφα σετ: « τσάντα - παπούτσι - ρούχο - ζώνη - πορτοφόλι - φουλάρι - καπέλο - μπιζού».

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Η ιστορία του brand name DOCA ξεκινά από το 1989 στο χώρο των αξεσουάρ μόδας στην Ελλάδα, με μια συνεχώς ανοδική πορεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα: πολύ δυνατό και επώνυμο fashion brand, το οποίο εξυπηρετεί

  • τις επιταγές της διεθνής μόδας,
  • τις ανάγκες της σύγχρονης Ελληνίδας,
  • την ποιότητα του εμπορεύματος και
  • το value for money.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος:
  • 60 εως 100 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης:
  • €40.000 εως €50.000
  • Royalties:
  • Δεν απαιτούνται
  • Διαφημιστική Συμμετοχή
  • Δεν απαιτείται

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αριθμός Καταστημάτων:
[12]
[12]
  • Έναρξη Δρ/τητας / Έναρξη Franchising:
  • 1989 / 2005
  • Προέλευση:
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Πακέτο Franchise:
  • Διαφημιστική καμπάνια 4 φορές το χρόνο, γεωγραφική αποκλειστικότητα κ.ά.

  • Eμπειρία franchisee:
  • Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee:
  • Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Σύμβαση franchise:
  • 5ετής με δυνατότητα ανανέωσης
  • Aναπτυξιακοί στόχοι:
  • Αττική, Περιφέρεια, Ε.Ε., λειτουργεί ήδη σε Βαλκανικές Χώρες και Κύπρο

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Για περισσότερες πληροφορίες για το δίκτυο παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί:














Παπανικολή 100 - 102, 152 32 Χαλάνδρι
Tel: +30 210 6752868 Fax: +30 210 6752864 e-mail: info@franchiseingreece.gr
Web Design and Development by Generation Y