• El
  • En
  • Fr

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Επωνυμία εταιρίας:
  • Έδρα:
  • Κουντουριώτου 108, 185 32 Πειραιάς
  • Tηλ:
  • 210 4137919
  • Fax:
  • 210 4128382
  • E-mail:
  • sales@win.net.gr

  • Website:
  • www.win.net.gr

  • Διευθύνων Σύμβουλος/Γενικός Διευθυντής:
  • Θ. Τζόγιας – Δ. Ραμαντζάς
  • Υπεύθυνος Ανάπτυξης:
  • Κ. Μπαρλιά

CONCEPT ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Εκπαιδευτικός οργανισμός με ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκμάθησης χρήσης των Η/Υ για παιδιά και ενήλικες. Περιλαμβάνει 3 επίπεδα εκμάθησης και τα συστήματα εκπαίδευσης Win. Robolab, Win. Virtual Lab και Win. Internet Lab. Παρέχονται επίσης προγράμματα εκπαίδευσης ειδικού χρηστικού αντικειμένου όπως Auto Cad, Graphic Design και χρήσης Internet καθώς και το ταχύρρυθμο πρόγραμμα Win. Business. Τα Κέντρα WIN.NET είναι επίσημα εξεταστικά κέντρα.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

  • Μέσο μέγεθος καταστήματος:
  • 50 τ.μ.
  • Μέσο Ύψος Επένδυσης:
  • €30.000
  • Entry fee:
  • €10.000
  • Royalties:
  • 6%
  • Διαφημιστική Συμμετοχή
  • 3%

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αριθμός Καταστημάτων:
[2]
[55]
[57]
  • Έναρξη Δρ/τητας / Έναρξη Franchising:
  • 1996 / 2002
  • Προέλευση:
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Πακέτο Franchise:
  • Οικονομική/ αρχιτεκτονική μελέτη, λογισμικό, συνεχής εκπαίδευση συνεργατών και προσωπικού, πανελλήνια διαφημιστική προβολή, προώθηση πωλήσεων σε πανελλαδικό και τοπικό επίπεδο, πιστότητα πελατολογίου, στρατηγικές συνεργασίες, δυνατότητα εξεύρεσης ακαδημαϊκού και διοικητικού προσωπικού, αποκλειστικότητα περιοχής, Area Manager

  • Eμπειρία franchisee:
  • Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Αυτοαπασχόληση franchisee:
  • Δεν κρίνεται απαραίτητη
  • Σύμβαση franchise:
  • 12ετής
  • Aναπτυξιακοί στόχοι:
  • Αττική, Β. Προάστια, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Ξάνθη, Πελοπόννησος, Κρήτη, Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία, Δωδεκάνησα, Κύπρος

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Για περισσότερες πληροφορίες για το δίκτυο παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί:














Παπανικολή 100 - 102, 152 32 Χαλάνδρι
Tel: +30 210 6752868 Fax: +30 210 6752864 e-mail: info@franchiseingreece.gr
Web Design and Development by Generation Y