Τεύχος 60 του FRANCHISE SUCCESS με αφιέρωμα στη αγορά της ομορφιάς
Δημοσιεύθηκε στις 29.09.2016
Με αφιέρωμα στην αγορά των προϊόντων και υπηρεσιών ομορφιάς το free press τεύχος 60 του FRANCHISE SUCCESS είναι διαθέσιμο και online.
To ρεπορτάζ καλύπτει το σύνολο των αλυσίδων που δραστηριοποιούνται στους επιμέρους κλάδους της κατηγορίας. Παρουσιάζεται η αγορά των προϊόντωνκαι υπηρεσιών ομορφιάς που ανέκαθεν προσελκύει το ενδιαφέρον των υποψήφιων επενδυτών. Όπως επισημαόνεται αυτό που φαίνεται να αλλάζει είναι οι προτεραιότητες και οι νέες τάσεις που ακολουθούν τα νέα δεδομένα.
Στις σελίδες του αφιερώματος φιλοξενούνται οι απόψεις σημαντικών εκπροσώπων του χώρου που μοιράζονται μαζί μας τις τρέχουσες εξελίξεις και τις σύγχρονες τάσειςπου παρατηρούνται, αποτυπώνοντας την σημερινή εικόνα της αγοράς.
Βάσει και των αποτελεσμάτων της ετήσιας έρευνας για την αγορά του franchising (ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2016), το 2015 ήταν μια χρονιά ανάκαμψης για τον κλάδο της προσωπικής φροντίδας. Έπειτα από τέσσερις συνεχόμενες χρονιές πτωτικής πορείας, φαίνεται ότι τα πράγματα βελτιώνονται και παρουσιάζονται αυξητικές τάσεις κυρίως στα ώριμα δίκτυα. Μεγάλος νικητής στις υποκατηγορίες, ανακηρύχτηκαν τα καλλυντικά και είδη προσωπικής περιποίησης που αυξήθηκαν κατά 12% σε σύγκριση με το 2014. Κατά τα άλλα, ο κλάδος της προσωπικής φροντίδας κινήθηκε σε σταθερά επίπεδα, χωρίς περαιτέρω σημαντικές αυξήσεις αλλά και μειώσεις.
Νέες επενδυτικές προτάσεις, συνεντεύξεις, επίκαιρη αρθρογραφία, νέα από την αγορά του franchising και του λιανεμπορίου, έρευνες, ρεπορτάζ κ.λπ. συμπληρώνουν την free press έκδοση του περιοδικού.
Το τεύχος 52 του FRANCHISE SUCCESS
09.04.2014
Με ποικίλη ύλη και θεματολογία πάνω στην αγορά του franchising το τεύχος 52 του FRANCHISE SUCCESS -Φεβρουάριος - Μάρτιος 2014- μας παρουσιάζει αναλυτικά μέσα από αφιερώματα, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, νέα ...
Νέο τεύχος του FRANCHISE SUCCESS
05.07.2013
Στον κλάδο της εστίασης είναι αφιερωμένο το νέο τεύχος του FRANCHISE SUCCESS -50- που προσεγγίζει αναλυτικά τις αλλαγές που συντελούνται σε αυτή την αγορά και τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται. Το ...