• El
  • En
  • Fr

Contacter

  • Nom de l'entreprise
  • Adresse
  • 25ης Μαρτίου 6, 164 52 Αργυρούπολη
  • Directeur Général
  • Τάσος Αντωνακόπουλος

Présentation du concept

Η φιλοσοφία του brand CROCODILINO στηρίζεται στον πετυχημένο συνδυασμό της υψηλής ποιότητας προιοντος, του πρωτοποριακού design και της προσιτής τιμής.Συνδυασμός, δημιουργία, προτάσεις και όλα αυτά γιατί πιστεύει ότι έχει απέναντί της ένα συνειδητοποιημένο και απαιτητικό κοινό με άποψη και στιλ στο ντύσιμο των παιδιών τους. Σήμερα , το CROCODILINO είναι ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα και έγκυρα της ελληνικής αγοράς, ενώ τα ομόνυμα καταστήματα, αποτελούν τη μεγαλύτερη αλυσίδα , διαθέτωντας στο καταναλωτικό κοινό υψηλής ποιότητας προιόντα για τα παιδιά.

Historique du concept

Από τα 80 καταστήματαCROCODILINO τα 75 είναι συνεργασίες franchise. Πρόκειται για επιχειρηματίες με καθαρά επενδυτικό ενδιαφέρον, άντρες που τρέχουν δύο και τρία καταστήματα, γυναίκες που το έχουν σαν δεύτερη πηγή εισοδήματος, οικογένειες, νέα παιδιά, συνταξιούχοι. Είναι γεγονός ότι υπάρχουν συνεργασίες οι οποίες μετρούν 20 χρόνια, κάτι το οποίο  καταδεικνύει την αποτελεσματική λειτουργία του δικτύου.

Données financières

  • Surface moyenne
  • 0 εως 0 τ.μ.
  • Investissement global
  • €0 εως €0
  • Droit d'entrée
  • €0 εως €0

Infos importantes

  • Date de création de l'entreprise / Date de création de l'entreprise en franchise
  • 0 / 0
  • Services du réseau
  • Αρχική & συνεχής εκπάιδευση, εμπορική/διαφημιστική στήριξη, αποκλειστικότητα περιοχής, συνεχής έρευνα αγοράς κ.λπ.

  • Connaissances spécialisées
  • Not Required
  • Auto-emploi
  • Not Required
  • Contrat de Franchise
  • 6ετής με δυνατότητα ανανέωσης
  • Villes / Régions souhaitées en priorité
  • Θεσ/κη, Β. Ελλάδα, Βαλκανικές Χώρες.

Rester en contact

Pour plus d'informations sur le réseau, s'il vous plaît remplir le formulaire ci-dessous:














100 - 102 Papanikoli Str., 152 32 Halandri
Tel: +30 210 6752868 Fax: +30 210 6752864 e-mail: info@franchiseingreece.gr
Web Design and Development by Generation Y