Το πάθος και ο ενθουσιασμός της Άννας-Μαρίας Μαζαράκη για τα κοσμήματα, τη βοήθησαν να μετατρέψει το χόμπι της σε μια βιώσιμη και πολλά υποσχόμενη επιχείρηση.
Ξεκινώντας από ένα κατάστημα το 2000, η εταιρεία σταδιακά επεκτάθηκε σε 10 καταστήματα – 9 στην Ελλάδα και 1 στην Κύπρο. Η Άννα-Μαρία Μαζαράκη και ο σύζυγός της Ίων Ρεμπουτζάκος έχουν κατορθώσει να χτίσουν τη φήμη ενός ισχυρού ανταγωνιστή στην αγορά κοσμημάτων, αξεσουάρ και δώρων σε προσιτές τιμές.
Αυτή ακριβώς είναι και η φιλοσοφία του Concept μια και όπως εξηγεί η ίδια: «Το κόσμημα με κάνει να νιώθω πιο ωραία, να παρουσιάζω τον εαυτό μου όπως θέλω, με μια πινελιά λέω στους άλλους ποια είμαι και τι αντιπροσωπεύω... ακόμα και πιο πολύ από τα ρούχα, η επιλογή κοσμήματος πιστεύω ότι σε χαρακτηρίζει, γιατί δεν φοράς μια μάρκα, φοράς και εκπέμπεις ένα ύφος».
Η επιτυχία της εταιρείας ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ βασίζεται σε μια σειρά από χαρακτηριστικά και ενέργειες που υποστηρίζουν την αγοραστική πρόταση:
- Η εταιρεία παράγει πάνω από 6.000 σχέδια ετησίως και ανανεώνει τα προϊόντα στα καταστήματα τακτικά, ενισχύοντας τη μοναδικότητα των κοσμημάτων για τον πελάτη..
- Τα κοσμήματα της ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ είναι εξαιρετικής ποιότητας και προσφέρονται σε προσιτές τιμές μεγιστοποιώντας την αξία για τον πελάτη (value for money)
- Η γραμμή κοσμημάτων συνοδεύεται από μια σειρά μοντέρνων αξεσουάρ προσφέροντας στον πελάτη ολοκληρωμένες λύσεις μόδας.
- Τα καταστήματα της εταιρείας διαθέτουν μεγάλες βιτρίνες και εκθετήρια, που διευκολύνουν τον πελάτη να μπει στο μαγαζί και να περιηγηθεί, χωρίς να του δημιουργούν δέσμευση να αγοράσει κάτι
- Τα καταστήματα της εταιρείας είναι στρατηγικά τοποθετημένα σε μητροπολιτικές περιοχές, σε εμπορικά κέντρα και σε περιοχές υψηλής κινητικότητας προκειμένου να προσεγγίσουν το μέγιστο δυνατό κοινό-στόχο και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά το όνομα ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ.
- Η εταιρεία αναλαμβάνει μια σειρά επικοινωνιακών ενεργειών, τόσο ηλεκτρονικά για να δημιουργήσει «θόρυβο» γύρω από την επωνυμία της, όσο και μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων σε δημοφιλή περιοδικά μόδας για να προσεγγίσει αποτελεσματικά το κοινό στόχο.
Το σύστημα franchise ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΖΑΡΑΚΗ προσφέρει μια σειρά πλεονεκτημάτων στους συνεργάτες-franchisees:
- Μοναδικά κοσμήματα με μεγάλη εμπορευσιμότητα
- Ολοκληρωμένη γραμμή προϊόντων με συνεχή ανανέωση σύμφωνα με τις τάσεις της μόδας – με παράλληλη ελαχιστοποίηση των αποθεμάτων
- Πρόσβαση σε ένα αξιόπιστο δίκτυο και σε περιβάλλον αμοιβαίας υποστήριξης, καθώς και σε ένα αποδεδειγμένα αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο.
- Τεχνογνωσία και εμπειρία στην αγορά
- Αρχική εκπαίδευση και συνεχή υποστήριξη στη διοίκηση της επιχείρησης και στις πωλήσεις, σε τεχνικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ, στην εύρεση τοποθεσίας και στο σχεδιασμό του καταστήματός, καθώς και στην προετοιμασία των διαδικασιών μέχρι τα εγκαίνιά του
- Την ευκαιρία να κυριαρχήσουν σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά
Όμιλος Tsangarakis (GT Group )- Λάμψη, όνομα και δυναμική ανάπτυξη
15.11.2011
Ο Όμιλος Tsangarakis (GT Group ) αποτελείται από οκτώ εταιρείες και κύκλο εργασιών 25 εκατ. ευρώ για το 2010, απασχολώντας περισσότερα από 80 εξειδικευμένα στελέχη. Είναι γνωστός στο καταναλωτικό κοινό ...