Teaser_kalokairi&franchising

H τουριστική αγορά αλλάζει, ο ευρωπαίος τουρίστας αλλάζει και αναζητά υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίες, μύθο, ταυτότητα, σιγουριά και κυρίως μια μοναδική, διαφοροποιημένη, αναγνωρίσιμη αγοραστική εμπειρία.

Η τουριστική βιομηχανία, από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, παραμένει ιδιαίτερα δυναμική και μάλιστα με έντονα αυξητικούς ρυθμούς. Ταυτόχρονα το ειδικό βάρος του τουρισμού αυξάνεται στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας, με την εστίαση και το χώρο του entertainment να αποτελεί σημαντικό τμήμα αυτής της αγοράς.

Η αγορά του franchising, ενώ παραμένει ισχυρή και διατηρεί υψηλά μερίδια αγοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα, στο χώρο της τουριστικής αγοράς έχει ιδιαίτερα μικρή παρουσία. Υψηλή εποχικότητα, εντατική λειτουργία μόνο για 60 μέρες το χρόνο, μονάδες προσανατολισμένες στη γρήγορη εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου πελατών χωρίς ποιοτικά standards κ.ο.κ. αποτελούν προκλήσεις για τα επιχειρηματικά μοντέλα franchise.

Στο σημερινό πλαίσιο λοιπόν, όπως έχουν διαμορφωθεί πλέον οι νέες συνθήκες, σε αυτή τη διαφορετική τουριστική βιομηχανία, σε αυτό το διαφορετικό «μέσο τουρίστα», πώς μπορούν να ανταποκριθούν τα συστήματα franchise; Μπορούν να δώσουν εκείνα τα στοιχεία ποιότητας διαφοροποίησης, διαφορετικής αγοραστικής εμπειρίας, διαφορετικού μοντέλου λειτουργίας και  εξυπηρέτησης που απαιτεί ο σύγχρονος  επισκέπτης; Η απάντηση είναι με βεβαιότητα, ναι.

Υπάρχουν συστήματα franchise που σαν concept, οργάνωση, δομή αλλά και επιχειρηματική πρόταση μπορούν να απαντήσουν αποτελεσματικά σε αυτές τις νέες προκλήσεις. Τόσο στην εστίαση, όσο και συνολικά στην τουριστική αγορά.

Ευέλικτη δομή αρχικής επένδυσης, οργανωμένα συστήματα υποστήριξης, εγχειρίδια λειτουργίας, κεντρικό σύστημα προμηθειών, εκπαιδευμένο προσωπικό ειδικά σχεδιασμένο μενού και αρχιτεκτονική τιμών, και φυσικά ένα διαφοροποιημένο προϊόν ή υπηρεσία ικανό να προσελκύσει το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών κάθε προορισμού, που έστω και μια φορά θα επιλέξουν να το απολαύσουν. Κι όλα αυτά παράλληλα με ένα ειδικά σχεδιασμένο επικοινωνιακό πλάνο, που αξιοποιεί στο έπακρο τα social media, επιταχύνοντας την αναγνωρισιμότητα και ταυτόχρονα διευρύνοντας την αγοραστική εμπειρία.
Το ρεπορταζ  του Franchise Success σας παρουσιάζει εναλλακτικές προτάσεις που θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε σε νησιά και λοιπά τουριστικά μέρη και προορισμούς που αποτελούν πόλο έλξης για χιλιάδες έλληνες και ξένους τουρίστες κάθε χρόνο.
Άλλωστε, η τουριστική αγορά διψά για ποιότητα, διαφοροποίηση, νέες ιδέες… Το franchising έχει τις λύσεις!

Διαβάστε το πλήρες αφιερώμα εδώ: http://goo.gl/Ftc1Oo

Επόμενο άρθρο »

« Προηγούμενο άρθρο